Nov 1, 2008

Snow angel - Schneeengel









r




I did a new angel for this Advent. It is one that's on a pole so that you can put it in a vase or something similar. I put it in my Christmas branch decoration.

It is made with the embellisher and I used self made paper for the wings.

Ich habe einen neuen Engel für diesen Advent gemacht. Er steht auf einer Stange, die man in eine größere Vase oder Ähnliches geben kann.

Ich habe ihn mit dem Embellisher gemacht und habe selbst geschöpftes Papier für die Flügel verwendet.

20 comments:

  1. In dieser Variante gefällt mir Schnee sehr, und dein Engel ist traumhaft,
    liebe Grüße!

    ReplyDelete
  2. Sara -- I love this angel! She's beautiful.

    ReplyDelete
  3. Love the little buttons on her chest!

    ReplyDelete
  4. Yet another beautiful and delightful little character. They just keep coming. I also love your little felted house - on your other blog - a lovely idea, and thankyou for sharing it with us.

    ReplyDelete
  5. SARA YOUR ANGEL IS SIMPLY
    LOVELY ... AND I LOVE CHRISTMAS
    SO IT IS NOT TO SOON TO THINK ABOUT
    THE FESTIVE SEASON ... I ALWAYS FEEL LIKE A CHILD AGAIN {:>)))

    ReplyDelete
  6. Wunderschön, dein Schneeengel (unmögliches Wort!) Die Flügel sind auch so interessant: hast du das Papier lackiert oder irgendwie beschichtet? Wie groß ist er? Ich freu' mich, wieder mehr von dir zu sehen!

    ReplyDelete
  7. Simply stunning Sara. I love your angel!

    ReplyDelete
  8. She is so beautiful! I love her lacy dress with the pretty flower petals and her lovely papery elements.

    ReplyDelete
  9. I'm in love with your work. Original and oh so magical!

    ReplyDelete
  10. hello, enchanted I send a connection to you from Barcelona. Carmen

    ReplyDelete
  11. Hallo Sara, du hast einen Engel für die Weihnachtszeit gemacht und bist selbst einen Engel fürs Web. Wie du uns immer mit deine Kunst beglückst! Ich danke dir.

    ReplyDelete
  12. Love that its on a pole! Will we get to see all your angels together???

    ReplyDelete
  13. Ein sehr schöner Engel. Besonders gefällt mir die Gestaltung rund um das Gesichtchen. Witzig finde ich, dass ich auch gerade einen Engel gemacht habe. Es liegt wohl an der Jahreszeit.
    Liebe Grüße
    Simone

    ReplyDelete
  14. She is beautifully Christmassy

    ReplyDelete
  15. einfach wunderschön!

    ReplyDelete